Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Saturday, May 8, 2010

BBQ Party @ Lee's House











salam..huhu..just nak update event yg aku g dlm bulan ni..setakat ni br ader 2 event..first event kat umah Lee, 1 May kat sungai buloh.. second event kat alamanda with girlfriends..

Mula2 nak cite event kat umah apek sorang ni..klu x silap aku yg g umah dia ni 14 org..5 org pompuan n yg selebihnya lelaki...ptg tu kami semua berkumpul di zebra crossing...kata kul 4.30 ptg...tp rupa2nya gerak kul 5..haih la..aku ngan fana plak g tggu kul 4.30..tp x pe la...lgpon kami x suka buat org tertunggu2...

ptg tu kami konvoi ramai2..4 buah kete semuanye termasukla kete lee..aku,fana,ayu ngan ekin naik kete fendi...faiq ngan dila, yg lain naik ngan lee n senyum...sepanjang perjalanan nak g umah lee ni ujan lebat gila..hopefully sampai kat umah lee nnt x ujan la..klu x mcm mane nak BBQ...hahaha..aku ulang balik ape yg fendi ckp..sampai je kat umah lee...ujan pon dah reda..kami semua dijemput masuk..mula2 tu agak segan la jugak..hahaha..cantiknya umah dia...decoration dalaman pon cantik..aku suka sgt..pandai mak dia dacorate umah..

hahaha...x mo ckp byk2...cam x tau nak cite plak even byk yg nak diceritakan disini..ader telenovela..ader lakonan semata2...hrmmm..biarlah rahsia...hahaha...tp yg pastinya bukan pasal aku..di sana aku adalah pemerhati pada setiap ape yg berlaku n aku jugalah yg memenuhi kehendak org lain...biarpun terpaksa menebalkan muka..dah amik gambar bersama tp x nak upload kat fb..alasan yg diberi adalah sbb nmpk gemuk..hrmm..ape2 je la...byk sebenarnya yg berlaku semasa aku di umah lee..yg pastinya aku n fana jd diri kami sendiri..bukannya control ayu mcm pompuan melayu terakhir...

aku gak sempat pesan pada fana supaya jaga tingkah laku, jgn over act..klu nak ckp tu..tggu org tu dah abih ckp dulu then br la kite ckp..at the same time aku pun kene ingatkan diri sendiri..
haha..tgk je la gambar2ni..klu nak upload semua mmg x dpt la kan..byk sgt..

0 comments:

Post a Comment