Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Wednesday, October 6, 2010

Alhamdulillah...

Salam n selamat pagi semua..ari ni aku berasa sgt gembira...gembira + takut...hrmmm...sbb ape erk??ok la..semalam aku ngan fana telah pegi ke Pusat Latihan RHB Bangi...utk ape??minggu lps masa kat umah aku ngan fana dapat call from HP..dorang call for second interview..tp kali ni kat Pusat Latihan RHB Bangi..pagi tu aku,fana ngan fendi gerak g sana dlm kul 8.50 camtu..sampai sana plak kul 9.30..gara2 x jmpa mane satu bangunan RHB kami bertiga terpaksa patah balik ikut jln yg sama..rupa2nya RHB ni jauh ke dlm...dekat ngan bangunan Agro Bank..sampai je sana aku pon call Mr Chiang Fook Yuen..gila cepat kami datang utk interview..sepatutnye kul 10 tp disebabkan dah awal so aku pon call je la org tu..dia suruh kami tggu dulu...rupa2nye dia pon baru sampai office..hahaha..then dia pon bwk kami ke cafe kat bwh tu..interview kat situ dgn sorang lg manager pompuan...chinese plak tu..mcm2 la dorang tya aku..aku pon dgn selambanye jawab je la..betul ke x betul ke aku main tibai je..hahaha..

lps interview tu giliran fana plak...aku berasa sgt pelik sbb fana punyer interview sekejap gila berbanding aku..hrmm...ape2 je la..dah abih tu kami bertiga g la ke alamanda...nak belanja fendi sbb tlg bwk kami g bangi..nak tau kami belanja ape????

Manhattan Fish Market..tu la baru first time fendi makan..haha..sambil kami mkn2 tu aku dpt call dr Ann..dia kata dia offer aku job tu..alhamdulillah..dia ckp dia offer kat aku je...sbb fana still ader subject lg...lagipon waktu keje dia normal working hour..dr kul 8-5ptg..basic salary dia kasi 2300..hrmm...ok la tu utk fresh grad..so aku akan start 1/11 ni...mcm2 aku rasa..takut, gembira, menggeletar semua ader..

So..nnt aku akan keje ngan HP tp kat RHB..tahun dpn baru dpt tukar ke cyber..buat masa ni aku ditempatkan kat bangi tu..masalah2...transport plak yg membuatkan aku pening...

ape2 je la..k la..nak g wat keje cikit..bye2..

0 comments:

Post a Comment