Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Saturday, September 25, 2010

Second Day Raya..

Ni nak continue cite pasal raya gak..tp kali ni raya kedua..haha..disebabkan first day raya tu fana x dpt bergambar ngan sepupu2 yg lain..maka second day ni la dia nak tuntut balik...dia nak pulun ambik gambar byk2..kul 11 tu aku ngan adik2 gerak g umah opah..nasib baik time tu x der org lain yg dtg..just sepupu2 aku je yg ader..hehe..ape lg..fana beria2 suruh aton ngan kak la g mandi cpt2 sbb dia dah x sabar nak bergambar..sedang aku ngan fana asyik menjamu selera, tiba2 ader org bagi salam...rupa2nya mak pah ngan mak na..hrmm...mak pah ni ader anak lelaki yg hensem2 tau..nasib baik dua org je yg dtg kan..tp aku silap...dia g panggil anak2 dia kat umah sebelah..OMG..OMG..OMG..ape lg..bila anak2 dia dah duduk kat meja kat dapur tu..dia pon perkenalkan anak2 dia kat pak itam...Lan..ni anak aku yg sulung...ni anak aku yg no 2..blablabla...anak dia ader 4 org je pon..semua lelaki..yg no 2 tu sebaya aku...hensem mmg la hensem..hahah..ape la kene ngan aku ni kan???x abih2 ngan hensem...huwahahaha....

aku ditugaskan utk melayan mereka semua bersama2 fana..haha..menggeletar gak la kami berdua ni..bukannye ape..mata anak mak pah yg no 1 ngan 2 ni x lps2 memandang kami..situation ni sama ngan situation family mak cik sarimah...ish..kali ni aku kene antar air sampai kat meja tu...letak satu persatu gelas yg berisi air kat setiap sorang..aku pon ckp la kat mak...."Mak..nape anak mak pah tu asyik tgk kat along ngan angah.."..mak aku pon ckp.."bior la..dia nak tgk..tgk le..kome buat je keje kome.."..kat sini aku dah faham dah maksud mak aku..ape dia???haha..rahsia..sampai ke sudah dorang still tgk lg..biar la...bukan luak pon dorang tgk aku..hehe..lgpon aku ngan fana bukannye lawa..dorang tgk jerawat kot..haha..

lps family mak pah balik..kami pon cepat2 la bergambar ramai2..sementara x der org dtg lg..hehe...tgk je la gambar raya kedua ni...



0 comments:

Post a Comment