Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Thursday, May 26, 2011

I'm Happy.....

Assalamualikum semua..aku nak story morry kat sini..aku tersangatlah gembira hari ni..knp???sbb ari ni akhirnya aku dpt bertentang mata dgn SI DIA...selama ini aku asyik melarikan diri je..segan la katakan...tp hari ni for the first time I can see him face to face..sedap mata memandang..mcm org korea pon ada gak..hahaha..

thanks to my little friend kerana introduce SI DIA kat aku..mula2 mmg la my little friend ni nak kenen2 kan SI DIA ngan my sis Fana but lastly aku plak yg kene..maybe sbb aku excited kot..tp biasa la...kakak mane yg x excited bila ade kawan nak introduce seseorang kat adiknya.disebabkan terlalu excited..aku suruh kawan aku sampaikan salamku pada SI DIA..it was a joke for me tp dia take serious plak..rupa2nya my little friend ni mmg betul2 sampaikan salam aku kat SI DIA ni..and you know what...dia balas balik salam aku..hahaha..

One day tu..masa aku ngan Fana tgh panaskan enjin kereta (we're going to office), fana ckp yg dia nmpk kereta SI DIA ni..on the way antar my little friend balik umah..time tu plak aku mmg x perasan pon itu kereta SI DIA..aku plak g turun kan tingkap kereta......

paling aku x sangka ialah SI DIA park kereta kat sebelah kereta aku.masa tu hanya Allah je yang tau perasaan aku mcm mane..badanku menggeletar bila fana suruh aku tgk SI DIA..my little friend panggil aku n said that SI DIA nak tgk aku..malunye aku..segan gila..tp aku x tgk pon walaupon hati ni meronta2 nak pandang SI DIA..akhirnya bila aku nak reverse kereta aku terpaksa la tgk kiri n kanan jalan dan aku terpandang SI DIA sekali imbas..dia senyum kat aku..

Bila aku pulang je dari keje..my little friend ni bgtau yg SI DIA ni segan n malu gila..sbb SI DIA ni x pernah buat mcm tu kat mane2 pompuan...maklumla...selama ni pon dia kapel sbb pompuan yg datang kat dia..bukan dia yg datang kat pompuan tu..SI DIA ni bgtau kat my little friend yg SI DIA ni x kan buat mcm tu lg..dan x kan tegur aku lg...sbb dia malu gila..tp knp plak dia nak malu...sepatutnya aku la yg malu..ni terbalik la plak..rupa2nya SI DIA ni merajuk disebabkan perkara tu..alamak..merajuk la plak mamat ni..n akhirnya aku bgtau kat my little friend ni yg aku say sorry to him...sbb aku pon malu n segan yg teramat sgt...seluruh badanku menggigil sampai la kat opis...nak buat keje pon susah..kene cool down dulu...

lps kejadian tu..aku rasa bersalah sgt2..patutke aku buat mcm tu kat SI DIA..haih la..pening kepala aku memikirkan perkara ni..sehinggalah aku ambil keputusan utk berjumpa ngan dia..tp hasratku x kesampaian until my little friend invite us for lunch at her house..kat mane???kat Damansara Damai...time tu aku rasa mcm happy sgt...my little friend said that SI DIA pon pegi gak..alhamdulillah....terima kasih Ya Allah..akhirnya peluang utk aku berjumpa dgn SI DIA face to face termakbul gak..

My little friend said that he will wait at MMU bus stop at 10 am...tp sampai kul 10.30 SI DIA dan kawan2nya x muncul2 lg..and at last aku ngan kawan2 ku decide nak g isi minyak dulu...lps isi minyak kami tggu kat tepi Petronas Cyber tu..but kelibat dorang still x nmpk lg..akhirnya tepat kul 11.00 barulah dorang sampai kat Petronas tu...naik Pesona rupa2nye..

bila dia nmpk kami..SI DIA pon dtg ke kereta kami n say sorry sbb terlewat & membuatkan kami tertunggu2...SI DIA pon tya if kami tau jln nak g ke rumah my little friend ni..mmg kami x tau la kan..at last SI DIA kata just follow dorang..so..kami follow je la..masa ni la aku nmpk dia dgn jelas...mmg la x sehensem ANUAR ZAIN but sedap mata memandang..pakai snowcap lg...dah mcm org korea..

sampai je kat umah my little friend ni...kami pon duduk la ramai2..tp SI DIA ni asyik bersembang ngan family my little friend ni...aku x berkesempatan pon utk berbual2 ngan dia..hrmm..maybe x de rezeki kot..bila masing2 selisih..aku pandang lantai...dia pon pandang lantai...n terus jln..Ya Allah...ape aku nak buat ni...I think I'm in love with him...bila lah aku akan jmpa ngan SI DIA lg..lg pon 31/5 ni aku dah nak balik Perak...maybe sebulan...2 bln or selama2nya...ayah suruh balik n cari keje kat Perak..but hopefully aku dpt meneruskan keje aku kat Cyberjaya ni...and of course to see HIM everyday...

P/S utk SI DIA..hopefully lps ni kita dpt berjumpa lg..saya x tau la sama ada awak suka kat saya ke x...saya sedar saya ni x lawa...byk kekurangan..tp harap2 kita boley jadi kawan baik..
P/S for me...enough yana...sedar la diri tu sikit..maybe ko dah bersedia utk bercinta utk kali kedua..tp dia suka ke kat ko walaupon dia kata ko tu cute(for the first time ade org ckp aku cute..hahaha..)..klu ade jodoh ko ngan SI DIA tu ade la..x kan kemana2..TUHAN tu maha Adil dan Maha Berkuasa..teruskan berdoa utk apa2 saje...di dunia dan di akhirat..


0 comments:

Post a Comment