Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Wednesday, April 7, 2010

:::Hati Seorang Wanita:::

Assalamualaikum kawan2...di sini saya ingin mencoretkan tentang "Hati Seorang Wanita" kepada kawan2 semua..mungkin anda semua pelik dgn tajuk di atas..tetapi itulah hakikatnya dimana hati seorang wanita ni sgtlah lembut..senang terguris..apabila akan berdepan dgn apa saja masalah..

Kepada kawan2 yg ku sayangi..jika seorang wanita itu menangis dihadapanmu, itu tidak bererti dia tak dpt menahannya lagi...Jika kamu memegang tangannya saat dia menangis, dia akan tinggal bersamamu sepanjang hidupmu. Jika kamu membiarkannya pergi, Dia tidak akan pernah kembali lagi menjadi dirinya yang dulu.
Selamanya….Seorang wanita tidak akan menangis dengan mudah, Kecuali di depan orang yang amat dia sayangi. Dia menjadi lemah. Seorang wanita tidak akan menangis dengan mudah, Hanya jika dia sangat menyayangimu, Tiada lagi rasa egonya...

Lelaki, jika seorang wanita pernah menangis kerana dirimu, Tolong pegang tangannya dengan pengertian.
Dia adalah orang yang akan tetap bersamamu sepanjang hidupmu. Lelaki, jika seorang wanita menangis keranamu, Tolong jangan mempersiakannya. Mungkin kerana keputusanmu, kau merosakkan kehidupannya.

Saat dia menangis di depanmu, Saat dia menangis keranamu, Lihatlah matanya…. Dapatkah kau lihat dan rasakan sakit yang dirasakannya? Fikirkan…. Wanita mana lagi yang akan menangis dengan murni, penuh rasa sayang, Di depanmu dan kerana dirimu..

Dia menangis bukan kerana dia lemah..Dia menangis bukan kerana dia menginginkan simpati atau rasa kasihan..Dia menangis, Kerana dia sudah tidak mampu utk menangis dlm diam..Lelaki, Fikirkanlah tentang hal itu. Jika seorang wanita menangisi hatinya untukmu, Dan semuanya kerana dirimu. Inilah waktunya untuk melihat apa yang telah kau lakukan untuknya. Hanya kau yang tahu jawapannya..
Pertimbangkanlah, kerana suatu hari nanti mungkin akan terlambat untuk menyesal, mungkin akan terlambat untuk memohon ‘MAAF’!!



Nukilan...

~~Snow Angel~~

0 comments:

Post a Comment