Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Monday, April 12, 2010

Tensionnye...

arghhhhh...tensionnya aku...apsal la aku x ley nak install adobe photoshop ni.. geram sungguh aku..dah la aku nak buat banner utk website aku..ko buat hal plak..apsal labtop azim ley je install padahal brand sama je..Compaq gak..pelik2..

14 ari bln ni aku kene submit fyp punye report..byk lg yg x siap..aku dah pening kepala dah ni.supervisor plak suruh buat macam2..buat itu la..ini la..byk sgt kerenah dia..sabar je la..lps dah antar report kene prepare plak utk presentation..ok..aku punye slot presentation adalah waktu pagi..9.20-9.50 am..sengaja pilih time tu sbb mood moderator still ok lg..hopefully presentation aku ok la...berjalan ngan lancar tanpa sebarang gangguan and aku boley present dgn confident nye..time presentation tu nnt mula2 ingat nak pakai baju kurung..tp bila fikir2 balik rasa cam nak pakai kemeja plak..nak tukar angin...asyik pakai baju kurung je..haha...

lps presentation fyp..ader lg 3 assignment nak kene submit..Multimedia Operation System report, Visual Programming (java) and data struct...2 subjek programming...mampos aku..data struct n VP x start lg..nasib baik MOS punye report dah start buat cikit2..just nak edit2 balik.tambah ape yg patut...

aku berdoa supaya tuhan berikan aku kesihatan yang baik sehinggalah semuanya selesai..bila dah submit semua ni aku nak prepare utk final exam plak..

first paper aku start 3/5..paper data struct...then paper seterusnya plak keesokan harinya..MOS..last paper aku plak TVP 2121 pada 13/5..semua paper ni session dia waktu pagi..hopefully aku ley jawab semua soklan time ni nnt..

Bila dah abih exam..aku nak kene pack barang coz nak pindah g town house...tp kene tggu Babu abih exam dulu..thanks to Babu sbb nak tlg kami angkat barang..nasib baik dia ada van...haha...

k la...nak tido dah ni..nnt sambung update lg..

0 comments:

Post a Comment