Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Friday, April 9, 2010

Old Memories...














yeah...update lg....asyik update blog je kan...x der keje lain ke???hahaha..klu x update blog buat ape ader blog...hrmm..sedang aku asyik membelek2 cd2 lama yg aku simpan..aku terjumpa la cd gambar masa kolej dulu..yup..kenangan bersama teman2 sewaktu di kolej dulu mmg sgt menyeronokkan..masih segar lg diingatan sewaktu last dinner aku ngan kawan2 di taiping...semuanya berlumba2 nak jd cantik dan menawan..aku???haha..aku biasa je..time ni aku x pandai lg nak melaram...duit pon x der..just harapkan duit dr mak n ayah je..duit loan YTM aku x ley usik langsung..mak ngan ayah kawal semuanya..hrmm..just beli sehelai baju je dah mencukupi..

Dinner yg aku g ni diadakan di sebuah restoran di Kamunting, Taiping..yeah..DMT4 bergabung dgn DMT7/Staff TM sendiri..best gila...paling best bila belajar ngan staff ni..bukannya ape..semua dorg sponsor..DMT4 just kuar kan sikit je duit simpanan..haha..Dinner mlm tu kami jemput org kuat TM Multimedia College...ada En Shahar, En Tajuddin, the lecturers..n staff yg rapat ngan kami la..

Suasana mlm tu mmg meriah...ada cabutan bertuah..karaoke..dan mcm2 lg..sampai2 je kat pintu masuk restoran tu, setiap sorang dr kami diberikan cenderahati...cantik sgt cenderahati tu..sampai sekarang aku masih simpan lg..

Makanan yg dihidangkan mlm tu plak waaaaaaaa......mengancam gila..ada ikan masak 3 rasa..sotong goreng tepung..n mcm2 lg la..mkn smpai x ingat dunia..hahaha..mlm tu aku duk kat meja blakang skali..sengaja aku pilih meja belakang...hahaha..bak kata Dayah la..duk kat meja blakang ley mkn byk mana pon..hahaha...aku duk ngan Dayah,Fana,Che Pah ngan Julie..bestnye bila aku ingat kembali suasana ni..

aku x ley lupa bila tiba time cabutan bertuah mlm tu...aku, dayah ngan julie dpt hadiah..boley dikatakan diantara kami berlima yg duk kat meja belakang tu..3 org dpt hadiah..dayah dpt hadiah utama lg..hahaha..semua org jeles...

bila dah abih cabutan bertuah...kami dikejutkan dgn satu lg acara iaitu karaoke..wahh...time ni aku x berani lg nak nyanyi..mlm tu Penghulu DMT4, saudara Mohd Shukri@kue menyanyikan lagu mimpi yg x sudah dr Ibnor Riza..wooooooo...mmg best...kami pon ikut skali..lps kue abih nyanyi tu ramai la plak yg mengalirkan air mata..yer la...last day di kolej..sbb keesokan harinya semuanya dah mula berangkat pulang ke rumah masing2..

aksi menangis ni dimulakan oleh achik(penghuluwati) DMT4...arghhhhhhh...ape lg..bila tgk dia nangis abih semua org menangis..lecturer pon sama..hahah..hati jd berbunga2 bila teringatkan semua ni..nasib baik aku terjumpa gambar2 kenangan ni....I MISS THEM SO MUCH..

0 comments:

Post a Comment